หนังสือ คือ โลกอีกใบหนึ่งที่เต็มไปด้วยความหวัง ความฝัน และแรงบันดาลใจ เป็นสิ่งที่ส่งความสุข ความสนุกสนาน จากผู้เขียนไปสู่ผู้อ่านผ่านตัวอักษร และจินตนาการที่ไม่มีวันสิ้นสุด

นับแต่ “บุพเพ” นิยายเรื่องแรกของ สำนักพิมพ์นาบู ที่เริ่มตีพิมพ์ในปี พ.ศ. 2550 เป็นต้นมา ในที่สุด ชื่อ “นาบู” หรือ เทพแห่งปัญญาและวรรณกรรมของชาวเมโสโปเตเมีย ซึ่งนักอ่านรู้จักกันดีนั้น ก็ได้เติบโตขึ้นมาอีกขั้น จากก้าวแรกของการก่อตั้งสำนักพิมพ์เล็กๆ สู่ก้าวที่สองในการจดทะเบียนบริษัท เมื่อวันที่ 20 มกราคม พ.ศ. 2557 ภายใต้ชื่อ “บริษัท เดอะรีดดิ้งรูม จำกัด”

ในฐานะที่เราเป็นบริษัทสิ่งพิมพ์ การเผยแพร่สิ่งตีพิมพ์ที่ดี ในราคาที่เหมาะสม คุ้มค่าต่อการอ่าน รวมถึงการผลักดันนักเขียนหน้าใหม่ผู้มีฝีมือและแรงบันดาลใจเต็มเปี่ยมให้เข้าสู่ตลาด เพื่อเป็นอีกทางเลือกที่มีคุณภาพสำหรับนักอ่าน สิ่งเหล่านี้ถือเป็นภารกิจหลักของบริษัทที่เราตั้งใจจะดำเนินการให้ดีที่สุด โดยยังยึดมั่นในคุณภาพตามมาตรฐานตลอด 10 ปีของสำนักพิมพ์นาบูไม่เปลี่ยนแปลง

ไม่ว่าเวลาจะผ่านไปเท่าไร บริษัท เดอะรีดดิ้งรูม จำกัด สำนักพิมพ์นาบู และ ไทเซย์บุ๊กส์ เราเชื่อในความสำคัญของหนังสือ และรับรู้ถึงความต้องการอันมีค่าของผู้อ่านเสมอ

 


 

 

 

Books can be an emotional product, expressing ones joy in reading.

Since 2007 the team is publishing prime publications by Thai authors in the BL segment under the “Nabu Publishing” brand. We actively seek out new promising authors and circulate their books via social media, the own web store, book fairs and book stores.

Our clients are passionate about our novels. As it customers, the staff is equally passionate both in reading as in publishing, which some of them also author.

Our mission is to bring enjoyment for the printed word by publishing prime publications, inspiring a passion for reading with our customers.

 

 

  1. The team spirit.

The enterprise encourages proactive communication of opinions and views, and sharing of best practices by having an enthusiastic staff with a passion for books.

  1. The relations with suppliers, distributors and customers.

In order to develop a lasting relationship, the enterprise maintains a correct and pro-active attitude towards suppliers, distributors and takes care of its customers.

  1. The reputation of the enterprise.

In all actions taken by the staff, the management and the board; the aim of the enterprise is to continuously improve the reputation of the enterprise and aim for an enduring customer satisfaction.

  1. The growing enterprise.

The enterprise encourages the staff to innovate and to create by employing capital for new ventures and rewarding novel achievements of individuals and teams.

  1. The spirit of sound entrepreneurship.

The enterprise takes decisions with due speed, integrity and accountability aiming for durable competitive advantages to maintain a solid return on capital in the long run.

 

 

To inspire people our passion for reading in every market we enter by providing them prime publications, time and again.